burda Leila Realistik Manken,Leila Realistik Manken ucuz şişme bebek
0 216 330 12 33 - 0 535 670 12 33 0 216 330 12 33 - 0 535 670 12 33
Sitede Ara
Ürün Adı:

Titreşim Ve Isı Ayarlı Leila Realistik Manken

Ürün Kodu: SBK02
Fiyat: 195,00 TL
Telefonla Sipariş: 0 216 330 12 33 - 0 535 670 12 33



Kapıda Ödeme
Kargo Şubelerinden Teslim Alabilirsiniz
Gizli Kargo
Siparişleriniz hediyelik eşya olarak gönderilir.
Telefonla Sipariş
0 216 330 12 33 - 0 535 670 12 33
Motor Kurye
İstanbul içi 2 saat içinde teslimat
Güvenli Alışveriş
Kredi kartı ile güvenli ödeme


  • Özellikler
  • Yorumlar
  • Benzer Ürünler
  • Kargo & Teslimat

Titreşim Ve Isı Ayarlı Leila Realistik Manken

 

ŞOK KAMPANYA FIRSATI KAÇIRMAYIN


Leila realistik manken leila dünyada büyük yankı uyandıran 2019 model çok kaliteli realistik mankenleden birtanesi.


Siyah uzun saçlı leila 165 cm boyunda olan yüzü 3D gerçek yüzlü uzun kirpikleri silikon dudaklara sahip-


titreşim ve ısı özelligi olan  üst düzey kaliteli ve 2 adet kalem pille çalışan realistik mankenlerden birtanesi.


Arka ve ön kısmı ve göğüs, dudak kısmı tamamen realistik ten dokusunda ve silikon olan ve ayrıca dilediğiniz pozisyonda  kullanıla bilen çok kaliteli leila esmer realistik mankenlerden birtanesidir.


Ayrıca ılık su ile gerçek ten uyumuna sahip siyah saçlı realistik manken içiden pompa ve jel hediyesi olan leila realistik manken özel bölgeleri arka ve ön kısımları tamamen et dokusunda ve silikon realistik malzemeden üretilmiştir.


Realistik ten hassaslığındaki bu ön ve arka sayesinde diğer realistik mankenlerden aldığınız zevkten daha fazla zevk alacağınıza emin olabilirsiniz.


Ürünümüz 250kg basınca dayanıklıdır.


Ürünümüzün içinden çıkan

 

1 Adet  Siyah uzun saçlı 3/D yüzlü gerçek yüz hatlı leila realistik manken
1 Adet  2 pille çalışan titreşim ve ısı ayarı mekanizması mevcuttur
1 Adet  Silikon vajinal Ve Anüs kısmı
1 Adet  Hızlı şişirmek için orjinal pompası
1 Adet  İçinde üç kullanımlık kaydırıcı jel firmamızın hediyesi.

ILIK SU KOYMA ÖZELLİĞİDE VARDIR...
 


DEĞERLİ MÜŞTERİLERİMİZİN DİKKATİNE !

Değerli müşterilerimiz sizlerden gelen yoğun talep üzerine son zamanlarda artan dolandırıcılık olaylarına karşı sismebebekcim.com olarak türkiyede bir ilk hizmet sağlıyoruz.

Firmamızdan vermiş olduğunuz realistik bebek ürünlerimizi kargo şubesinde veya adresinizde açıp bakarak vermiş olduğunuz siparişinizi kontrol ederek teslimat sağlıyoruz.

Türkiyede sadece sismebebekcim.com un sunduğu bu aç bak kontrol ederek sipariş vermeniz sayesinde daha önce başınıza gelen, farklı bir ürün, yanlış bir ürün, alakasız bir ürün ve faturasız bir ürün ile karşılaşma riskinizi sıfıra indiriyoruz.

Sismebebekcim.com olarak sizlere daha iyi ve daha güvenilir bir hizmet sağlamak amacıyla firmamızdan aç bak kontrol et sloganıyla tüm ürünlerimizin arkasında olduğumuzu bilmenizi isteriz.

 

HEMEN ARA SİPARİŞ VER

 

 0535 670 12 33

 

Titreşim Ve Isı Ayarlı Leila Realistik Manken Yorumları

Avatar
Hüseyin - F 22.5.2019 09:42:17

Ürün gerçekten başarılı ve kullanışlı ve indirimli herkeze tavsiye ederim ben aldım ve çok memnun kaldım tşk ederim.

Avatar
Ferdi - S 24.4.2019 16:04:19

Bu üründen sipariş verdim saiyah saçlı güzel bir ürün geldi kontrollü para ödemeden önce açıp bakıp kontrol edip öyle ödemesini yaptım güzel bir uygulama kaliteli bir site bire bir aynı üründen yollamış çok tşk ederim kolay gelsin.

Avatar
Mücagit - K 12.4.2019 11:02:40

Ürün süper tam istedigim gibi bir ürün tek geçerim.

Avatar
Azmi - D 25.3.2019 13:19:54

Ürün gerçekten başarılı ve bire bir aynı ürün geldi saydıklarınızın hepsi var çok tşk ederim bu arada gerçek yüz gibi profösyenel yapmışlar hayran kaldım.

Avatar
Barış - E 6.2.2019 14:13:22

selam ürünü teslim aldım serdar bey çok tşk ederim.

Avatar
Ünal - Y 30.1.2019 09:42:25

Ürün güzel ve kaliteli cıktı titreşim ve ısı ayarlı siyah saçlı yüzüde gerçek yüz gibi yapmışlar ben çok beyendim kaliteli tek geçerim.

Avatar
Hayati - D 29.1.2019 12:59:14

Ürünün süper cıktı ve kullanışlı orjinel bir ürün çok teşekkür ederim.

Avatar
Ali - L 23.1.2019 12:30:19

Ben aldım ve çok memnun kaldım saklamasıda çok kolay bir ürünmüş.

Avatar
Yakup - H 22.1.2019 15:20:22

Bu ürünü çok beyendim aynı yazılanlar gibi siyah saçlı gerçekyüzlü ve titreşim ısı ayarlı kalem pille çalışıyor uygun ve güzel bir ürün kampanyalı ürün indirimde ben birtane aldım mennun kaldım tşk ederim.

Avatar
Kenan - B 8.1.2019 15:53:10

Merhaba kolay gelsin ben bu üründen sipariş vermiştim ürün çok kaliteli cıktı ve birdaha sipariş verdim bugün kaç günde teslimat olur biraz hızlı olursa sevinirim.

Site Yöneticisi 2019-01-08 15:54

Paketiniz bugün cıkıcak efendim en kısa sürede size teslimatı sağlanır.

Avatar
Fırat -B 26.12.2018 11:15:22

Ben bu üründen aldım gerçekten çok kaliteli ama indirime girmiş keşke indirime girince alsaydım ben biraz acele ettim galiba güzel ve fiyatıda çok düşük gerçekten tavsiye ederim ben kullandım.

Avatar
Fırat -B 26.12.2018 11:14:49

Ben bu üründen aldım gerçekten çok kaliteli ama indirime girmiş keşke indirime girince alsaydım ben biraz acele ettim galiba güzel ve fiyatıda çok düşük gerçekten tavsiye ederim ben kullandım.

Avatar
Özgür - Y 6.12.2018 22:00:23

Merhaba ben bu üründen bir adet sipariş verdim aldım şimdi gine şipariş vercem bu ürün gerçekten güzel ve kullanışlı genetal bölgeleri silikon yani realistik ve yüzü üç de gerçek yüz artı titreşim ve ısı ayarlı mekanizması var 2 kalem pille çalışıyor siyah saçlı ve yanında kaydırıcı jelde hediye yollamışlar güzel ve kaliteli bir ürün fiyatıda çok uygun artı ılık su koyma özelliğide var.

Avatar
Mahmut - D 22.11.2018 09:08:58

Selamlar kolay gelsin serdar bey bu üründen bana tavsiye etmiştiniz çok tşk ederim gerçekten güzel ve kaliteli bir ürün cıktı dediyiniz gibi saçlı gerçek yüzlü ten dokusunda güzel bir ürün kullanması kolay ve piratik bir ürün tşk ederim.

Avatar
Mutlu - B 14.11.2018 12:41:32

Bu üründen sipariş verdim kampanyalı ve güzel bir ürün cıktı ve indirimde olduğu için bu ürünü tercih ettim güzel ve kullanışlı bir ürün müşteri temsilcisi arkadaşta çok güzel ve seviyeli konuştu ilgi ve alaka için tşk ederim.

Avatar
İbrahim - M 5.11.2018 23:51:10

Merhaba bu üründen sipariş verdim ve arkadaşıma şaka yapıcam kendim için almadım kaç günde teslim olur ?

Site Yöneticisi 2018-11-05 23:52

En geç iki gün içinde teslim alabilirsiniz kargo subesinden.

Avatar
Deniz - A 6.9.2018 14:36:32

bende bu üründen aldım güzel ve kaliteli kullanışlı bir ürün tavsiye ederim zaten indirimli bir ürün

Avatar
Özgür - K 18.8.2018 10:04:41

Kolay gelsin serdar bey ben üsküdardan özgür ürün geldi ürünü teslim aldım kontrol ederek çok tşk ederim bire bir aynı ürün gelmiş ilgi ve alakanız için tşk ederim.

Site Yöneticisi 2018-08-18 10:05

Biz tşk ederiz efendim.

Avatar
Mehmet - Y 25.6.2018 20:02:56

Selam merhaba bende bu üründen kurye ile istedim 2 saat içinde ürün elime ulaştı güzel ürün siyah saçlı üç işlevli birde silikon on numara

Avatar
Ramazan - D 14.6.2018 11:56:43

Kolay gelsin ben bu ürünü çok araştırmıştım heryerde farklı bi fiyat ama sizde yorumlar ve özellikleri baya bi detaylı anlatılmıştı o yüzden sipariş verdim ve ürün geldi çok tşk ederim gerçekten özellikleri yazdığınız gibi bire bir aynı ve fiyatıda gerçekten ürüne göre çok ucuz ben memnun kaldım benim tavsiyem ürün almak isteyen arkadaşlar bu üründen alabilir.

Avatar
Mevlut - F 28.5.2018 22:30:14

Kolay gelsin ben bu üründen sipariş vedim gerçekten güzel ve kullanışlı arkadaşlar fiyatıda çok uygun tavsiye ederim güvenli bir site bire bir aynı ürünü yollıyolar.

Avatar
Ahmet - V 28.5.2018 10:26:49

Merhaba ben bu üründen sipariş verdim ve ürün geldi bu ürün üç işlevli ve genetal bölgeleri silikon ve titreşim ve ısı ayarı var ama güzel bir ürün bu ürünü ılık su ile mi temizlicez ?

Site Yöneticisi 2018-05-28 10:27

Ahmet bey ürün güzel ve kullanışlı bu ürünü kullandıktan sonra ılık su ile temizliyebilirsiniz efendim.

Avatar
Kadir - F 10.5.2018 21:19:16

serdar bey teşeşkkür ederim ürün için güzel bir ürün tavsiye etmişsiniz gercekten başarılı genetal bölgeleri tamamen silikon.

Avatar
Alp - F 7.5.2018 14:28:15

Ürün gayet başarılı ve güzel ben aldım uygun ve kullanışlı ürün

Avatar
Tolga - M 4.5.2018 12:30:29

Bu ürün çok kaliteli arkadaşlar fiyatıda çok uygun ben bir adet sipariş verdim ürün geldi paketi açıp kontrol ettim ödemesini yaptım aldım istanbul içi zaten gün içinde teslim ediyolar çok güzel tavsiye ederim.

Avatar
Zafer - A 27.4.2018 11:34:50

Ben bu ürünü aldım tavsiye ederim güzel bir ürün titreşim ve ısı ayarlı artı genetal bölgeleri silikon kullanışlı bir ürün tavsiye ederim güvenli bir site tavsiye ediyorum.

Avatar
Ömer . E 26.4.2018 23:43:23

Ürün geldi çok teşekkür ederim gerçekten fiyatına göre çok uygun ve kullanışlı artı genetel bölgeleri silikon bu çok güzel titreşim ve ısısı da var daha ne olsun farklı sitelerde bu ürün ucmuş fiyatı ben aldım gayet güzel bir ürün.

Avatar
Murat . H 26.4.2018 20:22:28

Özel motor kurye ile sipariş verdim ürün geldi çok teşşekkür ederim serdar bey

Avatar
Erhan . C 17.4.2018 12:27:58

Ürün geldi gerçekten genetal bölgeleri silikon güzel bir ürün içinden pompası ve titreşim ısı aletide cıktı ve kaydırıcı jelde var ama kaydırıcı jel bitti :) güzel ürün tavsiye ederim arkadaşlar.

Avatar
Mehmet . L 15.4.2018 20:01:05

Ürün baya kaliteli cıktı ve fiyatıda çok uygun dedikleri gibi genetel bölgeleri silikon ve titreşim ve ısı ayarlı 2 kalem pille çalışıyor ve gerçek saçlı kullanıma uygun ve güzel bir siyah saçlı realistik manken.
Tavsiye ediyorum güzel ve güvenli bir site arkadaşlar ben çok memnun kaldım.

Avatar
Salih . Ş 22.3.2018 10:17:41

serdr bey iyi günler iyi çalışmalar dilerim ürününüz elime ulaştı ve çok memnun kaldım teşekkür ediyorum..

Avatar
Serdar . D 20.3.2018 10:36:28

Kolay gelsin iyi çalışmalar efendim ürününüz çok kısasüre içinde elime ulaşmıştır ürün gerçekten çok kaliteli ve gerçekçi gibi gerçeği ile tek farkı canlı olmamasi dir

Avatar
Berkkan E. 16.1.2018 16:08:21

Merhaba ben bu ürünü almayı düşünüyorum acaba kargo ürünü benim evime mi getirecek yoksa biz kendimiz gidip kargo şirketinden mi gidip alacağım? soruma cevap ricam olur,teşekkürler.

Site Yöneticisi 2018-01-17 13:36

İster kargo şubesinden teslim alabilirsiniz, istersenizde adresinize teslimat sağlanır, kargo gizli paket içinde hediyelik eşya olarak ulaşır

Avatar
Fatih . L 29.10.2016 17:42:07

Kolay gelsin serdar bey bu ürünü tavsiye etti bana ürünü aldım gerçekten on numara tşk ederim serdar bey.

Avatar
Süleyman . A 9.10.2016 20:28:09

Merhaba kolay gelsin bende bu üründen sipariş vermiştim aldım gerçekten kaliteli bir ürün bire bir aynı ürün yolladılar ve açıklamadaki herşey bire bir aynı güvenilir bir site rahatlıkla alışveriş yapabilirsiniz.

Avatar
Ali . K 17.9.2016 09:05:44

Kolay gelsin bayarama özel indirime girmiş arkadaşlar ben aldım gerçekten bu fiyata çok kaliteli bir ürün geldi serdar bey on numara müşteri temsilcisi valla ben bu ürünü aldım çok güzel cıktı ben bu ürünü sipariş vermek isteyen arkadaşlar varsa bunu alın arkadaşlar siyah saçlı on numara bir ürün tabi serdar beyde on numara müşteri temsilcisi.

Avatar
Doğan . A 16.9.2016 13:39:38

Arkadaşlar ben bu üründen sipariş verdim gerçekten çok kaliteli hiçbir şey evde titreşim ısıya sahip iki kalem pille çalışıyor siyah saçlı genital bölge silikon yani realistik benden size tavsiye bu ürünü size tavsiye ediyorum çok kaliteli bir ürün.

Avatar
Samet . A 23.8.2016 13:01:27

Serdar bey bana bu ürünü önerdiğiniz için çok tşk ederim buradan kaliteli uygun fiyata bu ürün bedava on numara gerçekten arkadaşımda önerdim bir adet oda sipariş verçek işallah kampanya bitmez.

Avatar
Murat . P 8.7.2016 21:01:59

Kolay gelsin on numara gerçekten çok güzel bir ürün herkeze tavsiye ederim bukadar başarılı bir ürün artı bu fiyata ben aldım denedim arkadaşlar eyer ürün almak isterseniz bu ürün süper tavsiye ederiyorum.

Adınız :
Mesajınız :

 

GİZLİ PAKETLEME VE GİZLİ KARGOLAMA

Sipariş öncesi ve sipariş sonrası müşterilerimizin gizlilik ilkesine son derece sadık olduğumuzu bilmenizi isteriz,
Gizlilik ve Güven firmamızın temel prensipleri arasındadır.

Şişme bebek sitemizdeki satışa sunulan realistik manken, şişme bebek şişme manken, şişme erkek, ve tüm ürün
çeşitlerimiz tamamen kapalı paket içerisinde elit hediyelik eşya olarak siz değerli müşterilerimize kargolanmaktadır,
kargo içeriği hakkında kargo görevlileri kesinlikle bilgi sahibi değildir, siparişlerinizde gönderici firma Cadde Hediyelik
Eşya gözükmektedir. Ürünlerimize gizli kargolama imkanı ile hemen sahip olabilirsiniz

 

Sitemizden Adres Vermeden Sipariş Verebilirsiniz!

Sipariş sırasında adres detaylarınızı vermek istemezseniz, İl ve ilçe yazmanız yeterlidir, size en yakın Yurtiçi Kargo
şubesinden siparişinizi teslim alabilirsiniz:

Kargo yetkililerinin ulaşabileceği bir telefon numarası verin (cep telefonu olabilir)
Kargo gelince Telefon ihbarı ile Kargonuzu şubeden alın!
Siparişleriniz üstünde ``Erotikshop,Cinsel Ürünler`` gibi ürün içeriğini belli edicek herhangi bir yazı yada amblem
bulunmaz, paketiniz gizlilik içinde elinizde ulaşır